Hyppää sisältöön

Haemme Subway Kansalliseen Liigaan kaupallista koordinaattoria – Tavoitteena naisten jalkapallon kaupallisuuden kasvu

09.12.2021

Kaupallinen koordinaattori pääsee työssään tukemaan naisten pääsarjatason kaupallista kasvua. Hän pääsee myös aitiopaikalle toimimaan pääsarjaseurojen kanssa niiden oman naisten urheiluun liittyvän kaupallisen osaamisen kehittämisessä.

Jalkapallon naisten pääsarja Kansallinen Liiga on kehittänyt systemaattisesti näkyvyyttään ja kaupallisia elementtejään kuluneiden kahden vuoden aikana. Samaan aikaan jalkapallo naisten huippulajina kasvattaa jatkuvasti suosiotaan niin Suomessa, Euroopassa, kuin koko maailmassa. Yhdenvertaisten uramahdollisuuksien kehittämisen lisäksi kyse on uuden yleisön, ja uusien kohderyhmien sitouttamisesta jalkapallon pariin. Haluamme olla kaupallistamassa naisten urheilua entistä voimakkaammin.

Kansallinen Liiga on syksyllä 2021 päivittänyt strategiaansa tuleville kahdelle vuodelle. Joulukuussa julkaistavan päivityksen myötä tulevien vuosien päätavoitteet ovat yleisömäärän ja seurojen kaupallisen kasvun tukeminen sekä Kansallisen Liigan näkyvyyden ja kumppanuuksien kasvattaminen.

Näitä tavoitteita tukemaan haemme nyt Kansalliseen Liigaan kaupallista koordinaattoria.

Naisten jalkapallon ja Kansallisen Liigan kehityspäällikkönä keväästä 2019 toiminut Heidi Pihlaja keskittyy tulevana keväänä Suomen ja Pohjoismaiden yhteisen EM-kisahaun 2025 täysipainoiseen edistämiseen.

Samaan aikaan hyvässä vauhdissa oleva Kansallisen Liigan kehitystyö ansaitsee täyden tuen kasvun varmistamiseksi myös tulevina kausina.

Tehtävä ja onnistumisen edellytykset

Kaupallisena koordinaattorina pääset toimimaan paitsi Kansallisen Liigan nykyisten yhteistyökumppanuuksien kanssa, myös työskentelemään yhteistyökumppanuuksien kasvattamiseksi.

Työnkuvaasi kuuluu myös erillisen toimintamallin mukaisesti seurojen naisten urheiluun liittyvän kaupallisen ja markkinointiosaamisen kehittäminen tiiviissä yhteistyössä seurojen kanssa.

Tehtävässä onnistumiseksi sinulla on hyvä olla kaupallinen koulutus ja aiempaa kokemusta myynnistä ja kaupallisesta kehittämisestä.  Eduksi on myös jalkapallon erilaisten kohderyhmien tunnistaminen. Olet seurannut (lähempää tai kauempaa) Kansallisen Liigan seuroja ja ymmärrät niiden toimintakenttää.

Erityisesti arvostamme tahtoa oppia uutta, uteliaisuutta tarttua toimeen ja intohimoa kehittää suomalaista jalkapalloa kaupallisesti eteenpäin. Pääset osaksi kehittymishaluista tiimiä ja sinua tuetaan kasvamaan ja kehittymään työssäsi.

Työsuhde on määräaikainen vuoden 2022 loppuun.

Hakuaika päättyy 23. joulukuuta 2021 klo 23:59

Lue lisää ja hae >>

Search